Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 8 februari 2024

Arbeidsvitaminen.

Ik had een berg strijkgoed liggen; beginnen dan maar. Ik zette de tv aan en keek tijdens het werk naar het programma "Toppen af Poppen". Een muziekprogramma met een vaste groep van vijf muziekmakende  mensen, waar elke keer eentje van de groep luistert naar haar/zijn eigen nummer gezongen en gespeeld door de anderen. Het is geloof ik al seizoen 15. Je hebt vast ook zo'n programma in NL (want hier stelen ze met arm en been van Endemol enzovoort). Oeps, al gevonden: "De beste zangers van Nederland". Ik vind het altijd leuk en je hoort nog eens wat over, voor mij vaak, onbekende artiesten. Hoe ze begonnen zijn en hoe hun carriërre verloopt. 

Ik kan toch niet altijd in de 60's, 70's en 80's blijven hangen...

Gelukkig zingen we ook af en toe "nieuwe" dingen bij het koor, maar er was geen koor vandaag want de koorleidster had andere afspraken.

Hier een foto van het raam boven op de gang. Zucht, weer sneeuw. Het is voor de helft gesmolten in de heerlijke zon vandaag maar vannacht komt er meer zeggen de mensen van het weer.

Ik nam de auto om boodschappen te doen want ik had een hele lijst. En daarna ging ik toch maar een eind wandelen, want m'n spieren zijn stijf.


PS: Ik denk overigens dat er geen sprake is van programma's stelen. Endemol wil er vast wat centjes voor hebben.

1 opmerking:

  1. Een muziek programma maakt het strijken een stuk leuker.
    Ook in het noorden van Nederland sneeuw.
    Haha, het zou zo maar kunnen dat Endemol geld wil zien. Hans

    @ Youtube heeft heel veel servers staan over de hele wereld, dat zal heel veel data opslag zijn.
    Zeker filmpjes en audio nemen veel ruimte in beslag.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!