Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 2 maart 2024

Gezamelijke koor repetitie en een pavlova.

 


Eerst de pavlova; het makkelijkste toetje ter wereld. Het bezet wel de oven in zo'n anderhalf uur, maar verder is het een fluitje van een cent. Pavlova, een schuimpjes-taart ;-).

Carl heeft beloofd om vanmiddag te komen om samen met mij wat tuinwerk te doen. Afgeknipte en afgewaaide takken en stengels op ruimen en even mee naar de stort om dit en van-alles-en-nog-wat-dat-in-de-aanhanger-ligt weg gaan brengen. 

Hij mag/kan blijven eten en ik nodigde ook dochterlief uit. Later in de winkel had ik een praatje met Caroline; die komt ook graag en toen schreef ik met Casper hoe het met de studie ging...wat resulteerde in dat hij ook komt mee eten;-). Een tafel vol dus; gezellig. Daarom maakte ik alvast het nagerecht.

Vanmorgen was de eerste gezamelijke repetitie voor het werk: "Fredericia voor de Vrijheid".

Een orkest en koorwerk van twee koren, het Fredericia orkest, de bigband en de 6-juli garde. Zo leuk om aan mee te werken. De uitvoering is de 4.mei in het Exerceerhuis, de grootste zaal in de stad. 

Eerst stonden we op het podium en konden de musici ons niet zien

Nu wel.

Oud en jong door elkaar en met elkaar; heerlijk.


1 opmerking:

  1. Dat toetje ziet er heerlijk uit. Ik kan me niet voorstellen dat het makkelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!