Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 10 april 2024

Hij kwam naar ons en bracht mee:


Een pakje met vijf CD's vol oude Nederlandse liedjes. Liedjes die ik nog ken want ik ben al zoooo lang weg uit mijn oude vaderland. Leuk om te horen en en om mee te zingen.


We gingen de dag na de trail toch nog wandelen. Het was immers mooi weer en zijn benen wilden best.


Natuurlijk langs het strand want dat trekt altijd.
 

Er is oh-zo-veel strand verdwenen met de winterstormen. 





We wandelden ook door een klein parkje en door het nieuw bebouwde gebied bij de haven. Even en selfie, zei mijn broer.Die verwarde haarbos van mij is gisteren (gelukkig) weer gekortwiekt.

Maandag vloog hij terug naar huis. Leuk geweest; Tot de volgende keer.


De laatste foto is van het zonnetje dat vanmorgen binnenscheen toen ik boven stond te strijken.
Kom op voorjaar!!!

3 opmerkingen:

  1. Zingend aan de strijķ dus! Leuke foto van jou en je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze CD's vol oude Nederlandse liedjes en cabaret heb ik ook liggen.
    Luister er wel eens na, of voor in de show.
    Het was vandaag ook hier een prachtige zonnige dag.
    Leuk dat je je broer weer heb kunnen zien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zien er allebei prima uit. Je kunt zien dat het broederlijke bezoek een succes was.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!