Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 18 juli 2024

Getsie....baahh!!

Het wordt gewoon te erg, die slakken-invasie! Alle drie mijn hosta's zijn aangegrepen. Neem daarnaast ook nog een paar kort geleden geplante asters die totaal vernietigd zijn door slakken. Ik heb het over de invasieve soorten.


Daar moet ik echt iets aan doen voordat mijn hele tuin eraan gaat!

Ik groef vier blikjes in de grond, vulde ze met bier.

En afwachten of er slakken op af komen.


 Het resultaat vandaag. Getsie, blehrr! oef. Zielig voor de slakken? Ik hoop dat ze in een zalig roesje ten onder zijn gegaan!


3 opmerkingen:

  1. Het is een goed slakken jaar, veel regen doet wonderen.
    De kippen zijn wel gek op slakken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een heel goed slakken jaar. Ik heb er al 350 doorgesneden, ze zijn dan gelijk dood, maar vind het nog steeds vervelend om te doen.
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele oogst! het is echt niet normaal dit jaar. Maar tja, al die regen ... Mrs. T.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!